0 oy
269 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından

Hangisi güzel kızlar kullanan varmı cildim kuru 

image

image

image

image

imagesondaki şoka gelecek 150 ml yorumları iyi baya ama yağlı Bi kremmiş kuru cilde iyimiş hangisini aksam acaba yaa

4 Cevaplar

0 oy
(6,048 puan) tarafından
Bı ara sinoz markası ile ilgili çok şikayet vardı bence onu ele
tarafından
Onu eledim dediğin gibi şikayet cok
-Reklam-
0 oy
(3,069 puan) tarafından
Procsin ve neotrogena iyi bnece
tarafından
Dimi babada öyle geliyor
0 oy
(1,990 puan) tarafından
Vivatinell çok güzel tavsiye ederim 
tarafından
Çok saolun
0 oy
tarafından
Ben proscin kullanıyorum çokta memnunum. 
tarafından
Güzel mi canım aklım ona yattı gibi ama 60 ml küçükte geldi gözüme şok markete gelen 150 ml oda iyi yazıyor yorumlarda
tarafından
Benim çok hoşuma gitti canım 2.yi sipariş verdim. Zaten bir nohut tanesi kadar bütün yüzüne gidiyor. Ben yüzüm için aldım arada kollarıma sürüyorum.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 134 göst.
10 saat önce Diğer kategorisinde Esma135 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 154 göst.
11 Haziran 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Ubd (49 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 183 göst.
0 oy
1 cevap 131 göst.
17 Kasım 2025 Güzellik-Bakım kategorisinde Nuraydnn (441 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...