Bebeğim 10 aylık babaannesinin arkasindan ağlıyor. Benim kucağımdayken ona gitmek için ağlıyor ve bana gelmiyor. Çalışıyorum ama günde sadece 3 4 saat bensiz kalıyor. Kayınvalidemin de bu durum karşısında kahkahaları beni daha da çok üzüyor. Bebeğim neden böyle yapıyor ((
1,512,325 soru
24,667,746 cevap
367,080 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın