0 oy
184 göst.
Diğer kategorisinde (1,020 puan) tarafından
4 ay atağındayız siz neler yaşadınız? Geçici bir süreç sanırım... Bebeğim uyku düzeni bozuldu geç yatıyor yatmıyor uykuya direniyor gece kalkıp oyun oynamak istiyor :( ne zaman biter? 

4 Cevaplar

0 oy
(14,397 puan) tarafından
En zor ataklardan bizde şuan 4. Ay atağındayiz emmek istemiyo ayakta geze geze emziriyorum 5dk 10 dk uyuyo ağlayarak uyanıyor sürekli kucak istiyo
tarafından
Canim alakasiz olcak ama su veriyormusunuz bebişe
(14,397 puan) tarafından
Sadece anne sütü aliyo vermiyorum ben
tarafından
Ben mama kullaniyoeum herkez ver diyor doktorda verme arada veriyorum o yuzden sormak istedim tesekkur ederim
(14,397 puan) tarafından
Mama alan bebeğe verilir diye biliyorum kabız olmaması için
(4,337 puan) tarafından
Mama kullanıyorsanız su vermelisiniz
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok şükür bize vurmadi maşallah diyim ilk gün ki gibi keyfimiz hep yerinde digdugundan beri uykuya çok düşkün resmen 
0 oy
(187,416 puan) tarafından
aay biz suan 3 ay atagindayiz
tarafından
O nasıl oluyor kız anlat hele
(187,416 puan) tarafından
atak haftasi yaz google bak gii
tarafından
Baktım gııı hahahajsj sorunsuz suan bizde hersey maşallah
(187,416 puan) tarafından
son 2 gun bizim valla şimoş anami aglatti
tarafından
Yaaa kız benimki gündüz azbi zorluyor gece İyiyiz şükür
0 oy
tarafından
Kaç haftalık oldunz ben bugün 16 haftalık oldum atak yeni mibaslicak acaba bizim atak başladı gibi hiç durmuyor cunku
(1,020 puan) tarafından
Ya evet o zamanlarda başlar biz 19 a doğruyuz

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 221 göst.
23 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 174 göst.
23 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap 453 göst.
0 oy
15 cevap 753 göst.
16 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Suda (267 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...