0 oy
205 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Emziren anneler evde saciniza keratin bakim yaptiran varmi zarari olurmu sacim cok dalgalı biktim artik duz olsun biraz 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yaptırma bence. Kimyasalı çok.

İstersen uzmanına sor en kalitelisinden açık havada yaptır. Açık havada koku çok göz yakmaz. 
-Reklam-
0 oy
(1,917 puan) tarafından
Yaptıdım ama evde değil kuaförde  boya giibi değil boyadaan daha az tene temas ediyo 
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Muhakkak açık havada yapın keratin saç özü zaten dokuncağını sanmıyorum ama yaparken bebeği uzak tutun işlem 3 saat falan sürüyor emzirip öyle başlayın
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Ben bekarken düğünden önce yaptırmıştım şimdi yine istiyorum ama aşırı pahalı geldi. Bebeğe bir zararı var mıdır onu bilmiyorum. Bende evde kendim yapmayı düşünüyorum ama vaktim yok maalesef
(9,269 puan) tarafından
Evde nasl yapılıyor
(14,399 puan) tarafından
Burdan anlatmak uzun sürer YouTube da videoları var ama ayni boya daki mantık sadece üzerine dümdüz fon çekmek lazım

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 210 göst.
6 Şubat 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Leyla042 (1,279 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 238 göst.
20 Eylül 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Sekerparemm (788 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 283 göst.
18 Haziran 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 171 göst.
18 Ocak 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde Zezeee (97 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...