0 oy
329 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,549 puan) tarafından
Kizlar gunaydin dun farkettim koltuk altimda leblebi buyukluginde agrili kitle var emzirme donemindeyim insallah ondandir ootu bisey cikmaz insallah persembe persembe randevum var basina gelen oldu mu 

1 cevap

0 oy
tarafından
Benimde oluyo her emzirme dòneminde bi hafta falan aģrır ve sonra kendiliginden geçiyo ama sen randevunda varmıš zaten bi gòrùn doktora
(1,549 puan) tarafından
Ay insallah ondandir cok korkuyorum kotu bisey cikarsa diye benim sol koltuk altim da sis ama onun nedeni meme dokusu varmis koltuk altimda sagdakinde kitle var ufacik
tarafından
Inşallah canım emzirmedendir merak etme iyi dùşün iyi olsun
(1,549 puan) tarafından
İnsallah cok tesekkur ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 371 göst.
5 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nurrsa (209 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 295 göst.
16 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 469 göst.
0 oy
3 cevap 303 göst.

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,589 cevap

367,343 kullanıcı

...