0 oy
289 göst.
Diğer kategorisinde (1,635 puan) tarafından
Kimileri yapılmaz diyo kimide yarı 40indan sonra yapılan diyo ama almış başını gidiyor bi dur demem lazım artık yoksa ağda falan sökmez yani  siz ne diyorsunuz zaten hep sizin dediklerininizi yapıyorum eskiler eskide kalmış diyip :)) ♡

8 Cevaplar

0 oy
(1,527 puan) tarafından
Canım kontrol varya 10 gün sonra gel deniliyor ben sezeryanim ama yinede temizliyordum bedenimi beni rahatsız ediyordu 
(1,635 puan) tarafından
Bn normal doğum yaptım 1 ay sonra gel dediler
(1,527 puan) tarafından
İşte bir ay sonra gel demiş kirkin çıkmadan yani insan ne olur ne olmaz diye temizliğini yapmalı diye düşünüyorum
-Reklam-
0 oy
(114 puan) tarafından
Valla yanlış yönlendirmek istemem ama ben yaptım çünkü insan rahatsız oluyo bacak kol vs yapmadım ama yaptım yani.
0 oy
(7,183 puan) tarafından
Dogumdan 10 13 gun sonra yaptim kendimde cok rahatsiz oluyodum cunku
0 oy
(996 puan) tarafından
Valla ben dogum yaptim 5 gun sonra temizligimi yaptim cunki jilet kullaniyordum jilet kullaninca afedersiniz cabuk geliyo tuyler ben oyle yaptim kendini hazir hissediyorsan yap canim temizlikden iyisimi var 
0 oy
(396 puan) tarafından
Yapılmaz canm malesef 
0 oy
(5,299 puan) tarafından
Ben temizlenmiştim doktora gidecektim hem rahatsız ediypdu koku yapıyodu 
0 oy
(98 puan) tarafından
En güzeli lohusa olmadan yapmak. Lohusa iken yapmak çok doğru değil ama eğer lohusalık uzar ise, o bir özür sayılabilir. 40 gün diye bir şey yok, lohusa mısın değil misin diye düşünülür
0 oy
(98 puan) tarafından
Lazer rahatlık :)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 77 göst.
31 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Midyetava (1,126 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 111 göst.
23 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
27 cevap 409 göst.
2 Eylül 2020 Tatil-Seyehat kategorisinde El1997 (1,344 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 90 göst.
28 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde !!!!FATMAAA!!!!! (3,331 puan) tarafından soruldu

291,375 soru

8,734,672 cevap

29,471 kullanıcı

...