0 oy
110 göst.
Diğer kategorisinde (97 puan) tarafından
Kızlar 1 hafta oldu doğum yapalı 2 gündür sürekli gelen bir kanamam yok ama oturken birden geliyor pedi dolduruyor bu normel mi sizce kızlar 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Normal canım 
(97 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Normal yaaa ben de yeni doğum yaptim bende de durum aynı
(97 puan) tarafından
İlk kızımda hiç böyle olmamıştı sürekli az az geliyordu bu birden çok geliyor
tarafından
Benim de ilk hamileliğimde kanamam sadece 1 hafta sürmüştü o da normal adet kanaması gibiydi öyle yoğun değildi hatta hiç bez kullanmadim hep ped takıyordum. Bunda 12 gün oldu hâlen kanamam devam ediyor ve biraz daha yoğun. Her hamilelik bir olmuyor doktora gittim her şey yolunda dedi. Rahim toparlanıyor içindeki kanı boşaltıyor dedi

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 265 göst.
30 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Elfu (1,233 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 238 göst.
15 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Mavimelek3 (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 103 göst.
29 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Havvanur1 (1,024 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 65 göst.
25 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Melek06 (867 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...