0 oy
1,314 göst.
Aile kategorisinde (774 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Bebeği 7-8 aylık olup göğsünden süt fışkıran var mı? Sinir oluyorum sütün yok diyen insanlara.  yemin ederim parçalayasım geliyo insanları.  Varsa çıksın söylesin. Sakin kalayım bu insanlar karşısında.

15 Cevaplar

0 oy
tarafından
düzenlendi
 
En İyi Cevap

Varmı öyle fışkıran olan gerçekden çıksın çabuk ortaya bizede yardımcı olsun don lasdiği gibi oldu  

tarafından
Aynen çünkü onunki emmiyodu emsede hemen bırakıyodu birde öyle çabuk uyuyoduki bebeği kucağından düşürecek diye aklım çıkıyodu hep kontrol ediyodum onu çünkü ciddi anlamda saf bir kadındı kendiside dedi zaten benim psikolojik sorunlarım var diye ara ara durduk yere gülüyodu çok görmüyorum çünkü kimbilir neler yaşadı yazık hemşirelere diyodum hep gelin uyandırın ben olmasamda çünkü çocuğu yatağa koyuyo falan diye kızıyolardı ona sürekli numarasıni aldım ara ara soruyorum napıyon diye hep tembih ediyorum anneni çağır dedim hastaneden çıkmadan önce öyle yapmış oda annesi kalıyomuş yanında
(774 puan) tarafından
Ona da üzüldüm şimdi yaaa. Allah yardımcısı olsun yazık :(
tarafından
Kocası olcak Köpekde suç yani sen bu kadının durumu biliyon ne demeye kadını hamile bırakıyonki doktor bağlayalim demiş kocası da doktorlarla tartismis ne bağlatması die denilcek söz bulamadım
(774 puan) tarafından
O kadar bozuk yani psikolojisi. Kocası kendini düşünmüş. Kadına yüklediği yükü değil ki
tarafından
Allah ıslah etsin kuzum ne diyelim
-Reklam-
0 oy
(354 puan) tarafından
Olan varsa söylesin valla benimki dolmuyor bile artık 
(774 puan) tarafından
Benimde yumusak. Sütün yok diyolar deli oluyorum
(354 puan) tarafından
Bende çok sinir oluyorum ya sanki bi söyleyenlerin sütü dolmuş bir onların bebekleri doymuş
(774 puan) tarafından
Vala yaaa öfff hele görcem ben onları dur sen dur. Hele bir zaman geçsin bakalım
(354 puan) tarafından
Eltimle 5 ay arayla doğum yaptık onun sütü yoktu bebeği 2 ay felan emdi sadece ona sütün yok diye konuştular benim sütüm fışkırıyordu bana da konuştular doymuyor demekki besleyici değil sütün diye sonuç olarak insanlar hep konuşuyor hep sıkma canını
(774 puan) tarafından
Gerzekakılar yaaa
0 oy
(98 puan) tarafından
Bunla alakalı bir tarif yazalım inşaallah manevi
(774 puan) tarafından
Yazalım canım yazalım
0 oy
(902 puan) tarafından
Bize 3 ay oldu bendende fışkırıyor birikmişse ve birden emdimi öyle oluyor normal yani 
(774 puan) tarafından
Kız yok bende fışkırmıyo. Gögüslerim yumusak. Sagım solum aaaay sütün yok muuuu bu aç baksanaaaaa yazııııkkk diyor
(902 puan) tarafından
Canım ek bşr bir şey vermiyormusun ki
(774 puan) tarafından
Veriyprum canım ek gıdaya geçtik. Emzirirken görenler sütün yok memen sönük cart curt deyip sinir ediyolar
(902 puan) tarafından
Ederler insanlar her şeye karışır malesf aldırma
0 oy
(659 puan) tarafından
Var tabı ama bu kadar dolmasına ızın veme goyuslerının ben hep onjm ıslak gezıyorum  ama sık sık emzırdım mı olmuyo
(774 puan) tarafından
Maşallah canım. Benim fışkırmıyo sütüm öyle. Gögüslerim yumuşak. Etrafımdakiler sütün yok yok diye diye deli ettiler
0 oy
(774 puan) tarafından
1buçuk yaşına geldi nerdeyse ucunu ezince süt ileri doğru fışkırıo bunun göğsün büyük küçük veya sert yumuşak olup olmamasıyla alakası yok bence benimkiler yumuşak ama süt var yani çok şükür bol emzirnek ve bol su içmek önemli bidee kimseyi takmamak 
(774 puan) tarafından
Yaa benim gögüslerim yumuşak. Her gören emzirirken aaaa sütün yok. Bu çocuk aaaçç aay yazııkk diyo. Sinirlerim tepeme çıkıyo
(774 puan) tarafından
Kilo alımı iyiyse duyma kimseyi baktın susmuolar biraz doktorlar gibi terimsel konuş doktorum böle dedi fln fln de kilo alımı yerinde de doktordan ii mi bilionuz de susarlar
(774 puan) tarafından
Haklısın canım. Öyle yapayım bozup atcam artık ya yetti canıma
0 oy
tarafından
Gulceksin ama oruckuyken olmuştu .sutum.azalir diye oruç tutmayacaktim .bı deneyim dedim .gogsumu açtığım an fışkırıyordu .Allah'ın buyuklugu işte ...:)şuan orta ne çok az ne çok fazla 11 aylık oglum
tarafından
Milletin yaninda emzirme kuzum nazar da ederler .salla .ağzı olan konuşuyor.benim gogsum taş gibiydi doğum yapınca .hastanelik oldum hatta ..kaynanam yinede sütün az mi diyip dururdu
(774 puan) tarafından
Kaynana evet... kız bir oyun havası vardı kaynana kaynanaaaa acıyorum sana,
 kaynana değil de 4 bacaklı danaaaa diye :)) o geldi aklıma gece gece
tarafından
Allah akıl versin ne diyim :)inşallah bizde öyle olmayız ilerde:)
(774 puan) tarafından
Ahahhaha:)) yok cano bizden çok güzl kaynana olur. Bir de ben sana msj yazacaktım bugun annemlere gidince unuttum :(
tarafından
Annende misin kuzum ?yok kız bende pek giremiyorum zaten .bizimkiyle uğraşıyorum paso .beyin kalmadı zaten bende:)
0 oy
(5,943 puan) tarafından
9 buçuk aylik bebeğim şükür diyeyim sutyeni gunde 2 kere değiştiririm fışkırıyor ama herkes bir olacak degil ki milleti boşver 
(774 puan) tarafından
Aay ne güzwl yaa maşallah. Ne yapıyorsun bunun için
(5,943 puan) tarafından
Bana dr um demişti ki tatlı vs tüketme kilo yapar sadece inekleri düşün ot yiyip süt oluşturuyorlar aynen de öyle oluyor bol yeşillikli salata yiyorum koca bir kase hergun .ve gunde 3 kuru incir yiyorum öyle özel yaptığım birşey yok yani 4 litre ye yakin su içerim yatmadan önce de 1 kupa rezene çayı  içiyorum.
(774 puan) tarafından
Sağol cano bunları uygulayım bakalım. Bol yeşillik tamam :)
(5,943 puan) tarafından
Inşallah bol bol dolar süt ile göğüslerin çoook Aminnnnnn
(774 puan) tarafından
Aayy sagol kuzuummm amiiinnnn ❤❤❤
0 oy
(1,527 puan) tarafından

Seni çok iyi anlıyorum ohoo onu ben doğduğundan beridir virr vır insanlardan herkes konuşuyor ben alıştım benim zaten hiçbir. Zmn yeterli gelmiyor sönük Senjn dediğin gbbi hiç olmadı bende de :angel:mamaciyiz 

(1,527 puan) tarafından
Takma canım sütüne yazık stres gerginlik inan ben hiç takmıyorum bizim burda da tam tersi oluyor biliyor musun sütü bol olan asla söylemez emzirirken yakınlarından saklar filan ayy sütüm hiç yok filan der kafanı çevir hepsi çevrede herkes bu şehir söyler düşün artık yok ne nazar değer sütüm azalır diye. :D :D sizde tam tersi. Bizde kıyamet kopsa kuzenlerim bile demez azdır ama  idare ediyor işte derler. Yani boş yerine takiyon insalar bin bir türlü emzirme kimsenin yanında.. Gerilme e değmiyor. Ne olacak Allah vergisi rısk meselesi bu cnm
(774 puan) tarafından
Doğru söylüyosun canım. Bebegin rızkını veren de Allah. Bunu da söyleyim de kapatsınlar çenelerini
(1,527 puan) tarafından
Yani ben direk söylüyorum niye takacam bazen onuda. Demem. Ayy mama verme. Çok. Kötü falan diyorlar ee ne yapalım yoksa rıski bu kadar ne yapicaz birsey diyemiyorlar bunu ye iç derler hepsini. Yaptım. Diyince susarlar. Amann ne olacak :D hepsi bna alıştı onları hiç takmadığımi gül ge ya niye o güzel canını sıkıyorsun ki değmez
(774 puan) tarafından
Aynen canım. Dogru söylüyorsun  degmezler
(1,527 puan) tarafından
Kesinlikle ben alıştım kulak tikamayi. Filan hiç umrumda değil :) :) gülümse gulumse :) ve gecc bebesine bak onunl. İlgilen gelişimi için vs
0 oy
(348 puan) tarafından
Ya bu insanlar hersey konusurlar canm sutun var anladim kadariyla kimseye ispatlamaya cabalama bile kaileye alma 
(348 puan) tarafından
Yanliz.benim fiskirdi oluyordu =)) hatta  oglum.1.5 yasinda.felandi
(774 puan) tarafından
Sütüm var da canım gögüslerim şikin degil küçük duruyor. İnsanlar sanıyor ki sütüm yok. Konuşup beni sinir ediyolar
(348 puan) tarafından
Hic takma bnce onlar her seyi konusurlar gogusler illaki kuculecek ilk dogum ani gibi olmazki
0 oy
(1,998 puan) tarafından
Cnm benmde ikk zmanlar asiri cok olurdu sutum fiskirrdi kizimin genzine kacardi o derece buara sennki gbi asiri yumusak gogusler sarimasin die spor yapmak lazm :) ama erken yatiyim ve yatmadan sut yapici soda gbi su gbi ceviz gbi biseyler yiyeyim etki edio  oda 2 gundur badim islanio genelde sol gogsumde dha cok sut oluo bizde 8.5 ayligiz
(774 puan) tarafından
Maşallah cano vala Allah daha çok süt versin :)) hele ceviz de deneyim. Sütün var aslında ama sönük duruyo. Yok sanıyorlar :)
(1,998 puan) tarafından
Kiz benim gun boyu sönük duruyo sertlesmesini ozledim wlla ilk zmnlar oyle olurdu sut terbiyesi oluyormus buaylarda cnm bebegin ihtiyaçı kadar uretiyormus bide sık sık emzirmek gerekir sen neler yiosn cnm bide ben ayran iciyorum ondanda cok geliyor maltana havuc kalotesini artiriyor yogurt ye mutlaka ve bilsigin gbi yesillik bu saat oldu evi temizlemektn uyuyamadim artk uyumam suyu gommem lazim sabaha kusumun sutu olsn:)))) bana kalsa uyurdm
(774 puan) tarafından
Bol meyve yiyorum. Dereotu rezene incir kayısı falan. Maşallah Allah daha çok süt versin sana☺ 2 kez aynı duayı wttim vak
(1,998 puan) tarafından
Amin cnm sanada oyle bol bol versn 2 gundr boyle olunca cok srvindim ilk zamnlar cok dikkat ediodum bu sira saldim bile su icmeyi bile unuytrm:)
(1,998 puan) tarafından
Farkettimmmm:)))) dua kabul olr insallahhhhhhhh ;) kuzucuklar emsin yasina kadar
0 oy
(5,299 puan) tarafından
Kocamanlığı ile alakası yok sütün inan ki. Eğer kocaman göğüste çok süt olsaydı benden fışkırması gerekirdi. Ben sağıp içiriyorum. En fazla 60 cc çıkıyo o da nadiren. O doyuramıyosun diyenlerin kafasını birbirine sürtüp kıvılcım çıkartıcam :D bi de bunların niye emzirmiyosun niye mama içiriyosun diyen versiyonu var yok olasıcalar :))
(774 puan) tarafından
Aayyy tam sallaaak bunlar yaaa. Neden mama verilir?? İlla bozacak ya moralini.  dengezsizler
(5,299 puan) tarafından
Burunlarını sokmasalar olmuyo
(774 puan) tarafından
Sorma sormaa
0 oy
tarafından
Ben durumun yapısal olduğunu düşünüyorum bünye meselesi yani asla sutum olsun diye özel bise yapmadim 4 aylik hamileyken akmaya başlamıştı cok sukur oglum 13 aylik hâlâ sutyen takmasam ustum basim islanir. Sütten kesince ağrılı birkaç gün beni bekliyor. Annem de bende öyleymiş.
(774 puan) tarafından
Masallah deyim o zaman canım :) benimki sönük duruyor
tarafından
Oda fizikle alakalı canim benim abimin eşi de zayıf öyle duruyor ama yeğenim 22 aylik hala emiyor Allah bereket versin :)
0 oy
tarafından
Benim bebe 44 günlük benimkinden bile fışkırmıyor☺ keşke fışkırsa ama nerdeeeeee
0 oy
tarafından
Valla 5 nci guna kadar fiskirirdi sonra bi stres falan kalmadi gogsum yumusadi 

Ama ben bu konu hakkinda cok okudum gogus terbiye olumus bebek ihtiyacina gore ayarlaniomus diye okudum

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 433 göst.
18 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde Periiii89 (832 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 106 göst.
9 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 98 göst.
4 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 316 göst.
10 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Ahsen (2,022 puan) tarafından soruldu

291,516 soru

8,738,437 cevap

29,480 kullanıcı

...