Kızlar 4 gün öncə sezeryan doğum yaptım.Hastanede nospa iynesi vuruyorlardi .Bu arada ben Azerbaycanlıyım . 4 gündür dışarı çıkmadım və çokkk sancım var hangi ilaç iyi gelir .İlk bebeğimi doğurdum .Ama sezeryanın bu kadar zor olduğunu bilmiyordum .Bilgisi olan varsa yaza bilirmi lütfen .Meyve ,ilaç,ot flan hangisi sancimi giderir
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın