0 oy
87 göst.
Diğer kategorisinde (37 puan) tarafından
Doğumdan sonra adetim düzenli bi şekilde oldu bebeğim 7 aylık sadece bir iki gün aksadı ama şimdi 11 gün gecikmem oldu böyle bişey yaşayan var mı normal mi bu kadar gecikme 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 251 göst.
7 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Oykulku (1,184 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 99 göst.
7 Aralık 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Seda54 (186 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 105 göst.
17 Eylül 2025 Diğer kategorisinde asel 1994 (15 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 174 göst.
17 Eylül 2025 Diğer kategorisinde asel 1994 (15 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...