Bizimki hep ayakta ne zaman oturur bilmem
En başından oturmaya başladı aslında herhangi bir zorluğu olmadı ben biraz zor bir insanım ona rağmen :) 22 yaşında evlendik 6 senelik evliyim 1 yaşında oğlum var 13 ünde bir yaş olcak ve 2 aylık hamileyim yaşımızın avantajını kullandık gezdik tozduk evliliğimizin tadını çıkardık ve sonra artık bir bebeğimiz olabilir dedik
Hiç oturmaz çünkü ben kafadan kontağım
1,512,559 soru
24,670,824 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın