0 oy
183 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,178 puan) tarafından
Şimdi fazla kabak var elimde bir hafta da evde değiliz dolma yapmak için nasıl atabilirim buzluğa ben bunları.

Soyup içlerini oyup koysam durur mu öyle 

3 Cevaplar

0 oy
(16,433 puan) tarafından
Evet canım olur 
-Reklam-
0 oy
(10,160 puan) tarafından
Onun yerine kurutabilirsin canım kuru dolma çok güzel oluyor
(1,178 puan) tarafından
Nasıl yapayım onu bilmiyorum
(10,160 puan) tarafından
Canım aynı buzluğa atacaksın gibi hepsinin içini oy suya içinden geçir iple diz ve güneşe as cok güzel olur biz Antep'te hep yaparız kuru dolma
0 oy
(20,078 puan) tarafından
Hiç koymadım canim ya kurusu çok güzel oluyor amaa

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 299 göst.
31 Ekim 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Caglakaratekinn (5,587 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 313 göst.
13 Şubat 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Semlid (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 1,063 göst.
6 Eylül 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde Berna.m (55 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 733 göst.
2 Şubat 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde Mutluu annee (1,287 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...