0 oy
205 göst.
Diğer kategorisinde (1,020 puan) tarafından
Kızlar günaydın 

Bebeğim 6 aylık genelde zıbın giydiriyorum ama yakasını ıslatınca uzun karnını kapatan kısakollu ile uyuttum altında bez ve çorap var üstünü de örtmüyorum oda 28 derece, sorum üşütür mü karnını? 

3 Cevaplar

0 oy
(16,097 puan) tarafından
Ben beli acilir diye hep citcitli giydirdim ustu hic kapali kalmiyor cunku. Corap giydirmene gerek yok hava asiri sicak zaten
(1,020 puan) tarafından
Teşekkürler canım bol zıbın alayım
-Reklam-
0 oy
(4,673 puan) tarafından
Sadece zıbın giydir ve üstü ıslak kalmasın 
(1,020 puan) tarafından
Teşekkürler
0 oy
(129 puan) tarafından
Çorap giydirmeyin havalar sıcak 

Genede çıtçıtlı zıbın ile yatırın üstünü açsa bile sırtını üşütmez
(1,020 puan) tarafından
Teşekkür ediyorummm

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 9,538 göst.
9 Eylül 2019 Diğer kategorisinde Ogluşumm❤ (885 puan) tarafından soruldu
+3 oy
9 cevap 267 göst.
+1 oy
13 cevap 426 göst.
15 Mart 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde sweetlady (1,539 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...