kkizlar iki gün önce bu gözlügu aldım. Eve geldim soğudum sanki. Değişme şeyi var. Güzel mi sizce. Gold çerçeveli sarı camli olanda vardı. Arada kaldım bunu aldım. Kapalı bı bayanım. Sizin gözlük ler nasıl yada bu güzel mi. 130 TL ye aldim
1,512,559 soru
24,670,812 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın