0 oy
135 göst.
Diğer kategorisinde (1,178 puan) tarafından
Kurabiyelerden yapıp satmayı düşünüyorum ama nasıl olur bilmiyorum yani vergi falan oluyor mu kargo ödemesi cart curt gibi şeyler 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 254 göst.
31 Ocak 2023 Diğer kategorisinde ❤❤ BİR MELEK❤❤ (782 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 542 göst.
17 Ocak 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde Nidamsenam (895 puan) tarafından soruldu
+3 oy
3 cevap 548 göst.
20 Mayıs 2025 Ev & Yaşam kategorisinde yigitmira (197 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 435 göst.
9 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,510 soru

24,670,106 cevap

367,209 kullanıcı

...