0 oy
291 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (14 puan) tarafından
Bilgisi olan var mı ayak parmaklarımın 3de acı ve şişme var ne yapsam bilmiyorum 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Et ile tirnak arasina pamuk komak anlık rakatlatiyor(batan kisma) ben tirnak uzayana kadar böyle idare ettim. 2 gune uzadı biraz gecti. Ama devamlı olan bir durumsa doktora git canim. Acisini bilirim gecmis olsun
(14 puan) tarafından
Yandan kessem işe yarar mı acabaa
tarafından
Zaten genellikle düz  kesmemekten dolayi batma oluyor. Kessen anlik rahatlatir batmaz ama uzayinca yine yaşarsın. Ayak tirnaklarimi bu yuzden az kisaltarak kesiyorum batma olmiyacak şekilde
-Reklam-
0 oy
(8,076 puan) tarafından
Vala canım bende oldu ne yaptım ettim boştu ameliyat oldum 
0 oy
(1,264 puan) tarafından
Genelde çekiyorlar tırnağı ama o şişlik için kremler kullanabilirsiniz.
0 oy
tarafından
Şehrinizde podoloji uzmanı varsa ona gidin.eşime tırnak teli taktılar. Bir kaç ay sürdü tedavisi. Geçti şuan

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 495 göst.
29 Eylül 2023 Diğer kategorisinde gozdekaracaa (249 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 275 göst.
20 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ozlemyy (1,072 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 514 göst.
17 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Benguu (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 410 göst.
8 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Banu.28 (110 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,612 soru

24,671,293 cevap

367,276 kullanıcı

...