0 oy
201 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1 puan) tarafından

image


Merhaba ilk kez ovulasyon testi kullanmaya başladım yumurtlama olmuş mu acaba emin olamadım ikinci çizgi kadar çok koyu olmadı ve sonra silikleşmeye başladı

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
En sağdakını ne zaman yaptın?
tarafından
Adetin kaçıncı günü peki
(1 puan) tarafından
17. Günü
(1 puan) tarafından
Yukarıdan aşağıya adetin 9.günü başladım en koyu gibi olanı 14. Gün gördüm sonra silikleşmeye başladı tekrar
tarafından
İzle bakalım. Bana kalsa ya yumurtlama olmadı.ve ya sen kaçırdın
(1 puan) tarafından
Teşekkür ederim yorumlarınız için
-Reklam-
0 oy
(10,617 puan) tarafından
Koyulaşır sonra slikleşir hep aynı olmaz zamanı var daha yapmaya dewam et
tarafından
Öyledemi oluyor?
(10,617 puan) tarafından
Tabi canım koyu gidiyor diye yumurtlama yakın demek olmuyor ben ta 20. Gün gördüm yumurtlamayı
tarafından
Bende geçen yaptım. Koyulaşmadı. Adetin 11 gününde tamamen kayb oldu. Bıraktım aman bu ne bisey anlamıyorum diye
(10,617 puan) tarafından
Yanlış yapmışsın ara ara sılınır koyulasaır .ennkoyu gunu beklemek gerekiyordu

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 243 göst.
10 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Sizden birisiii (705 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 130 göst.
0 oy
6 cevap 401 göst.
0 oy
1 cevap 106 göst.
17 Eylül 2025 Diğer kategorisinde asel 1994 (15 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,773 soru

24,673,507 cevap

367,408 kullanıcı

...