Kendi kendini rahatlatmak icin canim benim. Bunun adı suru psikolojisi. Destekçi bulunca dusuncesinin dogruluk katsayisini yukseltecegini dusunup kendini avutma modu. 'O da yapmamis ben de yapmiyorum o zaman dogru yoldayim' kafasi.. Sen gelip de zit bir bilgiyi zit bir dusunceyi onlerine koydugunda 9 koyden kovulan kisi olursun.. Cunku orada amac malesef ki bilgilenmek değil kendi inancini pekistirip kendini avutmak. Amac zaten bilgi olsa yuzlerce doktorun altina imzasini attigi arastirmalar kitaplar var.. Gider onlardan da kontrol eder.. Hic yapamiyorsa gittigi doktorla istisare eder. Hic tatli canini siktigina degmez. Gul gec.
Aynen katılıyorum cnm sana
1,512,457 soru
24,669,392 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın