Doğum yapalı 1 sene olck ama göbeğim gebe gibi kaldı sezeryan doğum yaptım polikistik över var ama onla alakalı midir bilmiyrm
Erkek gibi çıkmış tipin gızzz flaş iyi patlamış
1,512,406 soru
24,668,742 cevap
367,146 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın