0 oy
133 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (827 puan) tarafından
Bebeklerin kilosunu sağlık ocağı mı daha doğru ölçüyor yoksa hastane mi sağlık ocağında bebeğim tartılırken daha ağır hastanede ise daha düşük çıkıyor

2 Cevaplar

0 oy
(2,525 puan) tarafından
Çünkü hastanede sadece bez ile tartım yapılıyor 
(827 puan) tarafından
Sonradan düşüyor kıyafetlerini
(2,525 puan) tarafından
Ora nasıl hastane canim şu ana kadar gittim özel hastanelerde hep bez ile tartildi
(2,525 puan) tarafından
Ki bezin boş halı bile 30 gram geliyor
(827 puan) tarafından
İlk doğduğu zamanlar soyuyorlardi sonradan gerek yok dediler bezine bakıyorlar dolumu diye sonra kıyafetleri falan düşüyor ortalama 200 Gr falaj düşüyorlar ama kıyafetleri ve bezi de o kdr gelir mi bilmiyorum
(6,048 puan) tarafından
Aynen bende hastaneye götürdugumde çıplak tartiyorlar. En son gittiğimde bezini de cikarttirmisti
-Reklam-
0 oy
(4,673 puan) tarafından
Sağlık ocağında öylece tartıyorlar hastane de tamamen  soyuyorlardı doktorumuz sağlık ocağındaki ölçümü kabul etmedi hep kendisi tarttı ilk aylar altın terazısı kadar hassas teraziyle tartmam lazım ki emin olayım ben doyup büyüdüklerinden diyordu 
(827 puan) tarafından
Banada sağlık ocağında daha iyi ölçüyorlar gibi geldi işte ama kafam karıştı sağlık ocağı daha sakin oluyor bizim hemşire güzel güzel kontrol ediyor doktor bakıyor ölçüyor falan :/

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 914 göst.
3 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 385 göst.
25 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Sibelhome (1,882 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 228 göst.
0 oy
6 cevap 225 göst.
13 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 34. (410 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...