0 oy
412 göst.
Diğer kategorisinde (10,054 puan) tarafından
Kızlar 3 hafta olacak yeni apartmana taşındık, komşular eski apartmanıma göre çok iyi insanlar. Yaşca büyük kadınlarda var yaşıtımda var bebeği olan. Ayda 2 kez birinde toplanıp gün yapıyorlarmış akşamları sadece kadınlar tabii. Bende böyle gün olaylarını pek sevmem kalabalığıda çok sevmiyorum nedense, apartmanın en sakini biziz düşünün:) akşama birinde toplanacaklarmış kadın kapıma kadar geldi çağırdı. Ne yapayım yine de gideyim değil mi ayıp olur hem de tanışırım. Eşim zaten akşam evde bebişi uyuturum uyansada eşim benden iyi bakıyor maşallah:D 8 daire var bu arada kafam kazan gibi olur kesin eve dönünce.

Bir de bizde evine ilk gittiğin birinin eli boş gidilmez ama hepsine almaya kalksam oda olmaz. 

Fikir verin bana lütfen:)

8 Cevaplar

+1 oy
(12,788 puan) tarafından
Sen cagiracaksan git yok çağırmam sadece 1 giderim dersen hiç gitme ve birine hediye götürsen her gittiğine götürmen laizm eli boş da gidilmez Bi kek vs yapabilirsin

Sonra sende toplanmak isterler 
(10,054 puan) tarafından
Apartmanda bir tek ben olacağım o zaman gitmeyen kendini beğenmiş sanacaklar ki hiç te öyle değilim. Gelsinler sıkıntı değil ama akşam yapmam bende pazar öğlen gelirler napayım:)
Kek yapayım o iyi olur:)
(12,788 puan) tarafından
O zaman kek yap gidersen herkese Bi şey yapsan ayrımcılık olmaz

Valla hiç de kendini begenmis olman binadakiler hiç sevmiyorum onlada gitmem onlar da gelmez fazla kadın kavga ve dedikodu içerir kalsin
(10,054 puan) tarafından
Dedikodu kavga en sevmediğim şeyler işte o yüzden gitmek istemiyordum bir de eşim olmadan kendimi eksik hissediyorum illa beraber gidecez :) 1 saat ayrı kalsam özlüyorum hem eşimi hem kızımı bende böyle değişiğim işte:D bakalım akşam ola hayrola
(12,788 puan) tarafından
Olsun git ilk tanışma kafan dağılır çocuk baba sinda der  erken kalkarsin
-Reklam-
+1 oy
tarafından
ben gün muhabbetini sevmedigim icin gitmezdim canim :) simdi seninde onları csgirman gerekecek illa gideceksen fanta meyve suyu gibi bisey alip gidebilirsin yani biz burds kime gitsek ev gesmesine iyle bişey aliriz aa cerez ya icecek ic meyve 
(10,054 puan) tarafından
Harbiden bak bu iyi fikir ama benim eşim eşleri ile tanışmış çoktan ne ara tanıştıysa:D gideyim eşim izin vermiyor akşamları tanışmak için geldim der giderim :/
tarafından
bsn hic esime sormam isjme gelmeyincede onun üstüne atarim :)
tarafından
sen git yarım saat sonra esin arasin cocuk uyandi diye hemde izin vermiyo tanismak icin geldim dersin cikar aradan digerlerine gitmezsin :) yani benim kiz gercektende durmuyo
(10,054 puan) tarafından
Benim kızımda durmuyor canım akşam saatleri ara ara ağlama krizleri gaz sancısı neler çekiyoruz öyle yapayım çok güzel fikirler verdin teşekkür ederim:))
tarafından
ne demek canim :) kirmadan halletmek lazim sonucta :)
+1 oy
(5,485 puan) tarafından
Komşulara gitmeyi hiç sevmiyorum aynı benim gibisin kuzum☺☺kaç kez tanışmaya geldi üstteki ben hamile iken müsait olamadım bir türlü bi ara eşimle gittik kapısına eşim evde yok dedi kapının arkasından konuştu. Esim beni bırakıp gidecekti hâlbuki yoksa kadınların arasında ne yapsin adam. O günden beride muhattap olmam. Senin komşular çağırmış ne güzel git bence hem kafa dağıtırsın. Tatlı veya kek yap götür elin boş olmasın hemde yersiniz☺☺
(10,054 puan) tarafından
Benim eski apartmandada vardı değişik insanlar  kadından bir merdiven istemiştik eşine sorması lazımmış:D şimdi gitmezsem olmayacak gideyim bari napim kek yapıp götüreyim kuzum☺❤
(5,485 puan) tarafından
Çeşit çeşit insan var ☺☺ bencede kuzum öyle yap❤
+1 oy
(466 puan) tarafından
Git canm bnce ee ne demişler çağrildigin yere erinme çağrilmadigin yere görünme :)
(10,054 puan) tarafından
Gidecem artık yoksa beni yanlış tanıyacaklar:)
+1 oy
(55 puan) tarafından
Komşuluk güzeldir sonuçta evine yakın tanıdık Bi onlar olacak. Gelip gitmek güzeldir. Bence katılın derim.

Çoğu kişide apartmanda o kadar insan olmasına rağmen tanıdık olmamasından şikayetçi mesela ben  
(10,054 puan) tarafından
Gideceğim o zaman akşama ilk kez güne gideceğim bakalım:D haklısın tanımak lazım baktın kafalar uyuşmadı koy mesafeni:)
(55 puan) tarafından
Aynen öyle bişey olmaz, aynı yaşıtların da olsa büyüklerde olsa bence güzel olur herkesten öğrenilecek çok şey var canım. Komşu komşunun külüne muhtaçtır dememişler boşuna :)
(10,054 puan) tarafından
Aynen öyle herkesin herkesten öğreneceğini bir şeyi vardır elbet:) akşam gidip göreceğiz bakalım:)
(55 puan) tarafından
İyi oturmalar canım :))
(10,054 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:))
+1 oy
(2,874 puan) tarafından
Sen gidersen sanada geleceklerrr yuhahahajaa :))
(10,054 puan) tarafından
Yaaa bissürü şey yapmam lazım gelirlerse bebişle nasıl yaparım:D inşallah mezdeke falan açmazlar ya al yelilll tililililii hiç sevmem valla:D
(2,874 puan) tarafından
Ahahahha cokda sever gibi anlatmissin bence :)) dusunsene fal bakmalar mezdekeler altinlar kisirlar borekler :)))) bebeklerde yerlerde aboeeeww
(10,054 puan) tarafından
Aman Tanrım didim hiç bana göre değil valla:D
+1 oy
(219 puan) tarafından
Yok canım almak sana düşmez sen yeni olduğun için sana geleceklerinde onlar sana getirirler sen götürme yani ben olsam giderdim tanışma olmuş olur birde apartmana birisi geldiginde hemen tanışmak istenir 
(10,054 puan) tarafından
Aynen canım tanışmak lazım yani dimi ben yeni taşındım onlar bana getirsin:))
(219 puan) tarafından
Tabiki canım sen götürsen birisine herkez bana da getirir diye bekler git ama götürme bişey :)
0 oy
tarafından
Bi kere git Bi süt Bi çikolatadan bişy olmaz yada farkli bişy götürürsün bende taşindigim yerin yabsncısıydım gün yapiyoruz şimdi cnm hiç sıkılmıyor bide ben misafir severim seven var sevmeyen var gidersin baktın gözüne hoş gelmiyor nida gitmezsin bnm günümde Bi kaç kişi hoş degil mesela aramda mesafe var canım 
(10,054 puan) tarafından
Misafir severim canım ama akşam saatleri çok yorgun düşüyorum kızımdan dolayı ben çağırırsam öğlen çağırırım yapcak bir şey yok:) yani anlaşamadığımla mesafe koyarım bende arama:)
tarafından
Ztn ögle güzel 1 2 gibi :)
(10,054 puan) tarafından
Aynen o saatler ideal oluyor bakalım neler olacak:))

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 114 göst.
17 Kasım 2022 Aile kategorisinde Semastz (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 53 göst.
9 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Nehirrr (392 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 161 göst.
24 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Nehirrr (392 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 178 göst.
17 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Prensssannesii (135 puan) tarafından soruldu

289,565 soru

8,676,502 cevap

29,346 kullanıcı

...