0 oy
272 göst.
Diğer kategorisinde (2,504 puan) tarafından
Kabak yemeği yapcaktim ama suanlik kaldı dogramistim da köye gidicek gibiyiz buzluğa atsam olurmu o sekil

5 Cevaplar

0 oy
(3,192 puan) tarafından
İstersen biraz kizart soğusun öyle koy
(2,504 puan) tarafından
Direk koydum
-Reklam-
0 oy
(2,192 puan) tarafından
Yarına gelecekseniz suya koyup koy dolaba benim iki gün beklemek zorunda kalmıştı 
(2,504 puan) tarafından
Pazar akşamına gelcez
(2,192 puan) tarafından
O zaman at canım bişey olmaz
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Olur kuzum buzluktan çıkardığımda hemen tencereye  girmesi lazım yoksa vıcık vıcık olur
(2,504 puan) tarafından
Yada çıkarttım gibi yemegini yapmak yerine kızartmasini  yaparım
(16,433 puan) tarafından
Evet tatlım
0 oy
(1,372 puan) tarafından
Bende attım canım çiğ şekilde bişey olmuyor
tarafından
Bildigimiz yesil kabksa bende dograyip buzluga koyyom cikartip pisir hicbise olmuyo
(2,504 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Direk at buzluğa 
(2,504 puan) tarafından
Teşekkür ller

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 776 göst.
17 Mart 2020 Diğer kategorisinde Ulnerrr (2,957 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 707 göst.
27 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Ulnerrr (2,957 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 669 göst.
27 Kasım 2019 Aile & Aşk kategorisinde Demet90 (504 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 854 göst.

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...