0 oy
147 göst.
Diğer kategorisinde (4,315 puan) tarafından
Kışın hastalanmayalım dedik kışı atlattık yazı sağlam bitirwmiyorz oğlum 1 ay içinde bu 2. Ateş ya önce 10 günlük suçiçeği atlattık, dün ateş 37 buöuktu düşürüyorum çıkıyor doktora götürüyoruz Bı halt yapmıyolar ne teşhis. Ne bişi anca antibiyotik atwş düşürücü, havalardan mı bulaşıyor çok sıcak var napacaz ya 

1 cevap

0 oy
(6,849 puan) tarafından
Anlamadm ama salgın var herhal daha toparlanamadik. Ayrıca bugün arkadasm yazdı korona olmuş ve solunum yolu enfeksiyonu demişler sisteme sırf vakalar yüksek gozukmesin diye böyle girilmiş 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 729 göst.
1 Haziran 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
26 cevap 748 göst.
7 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Yarali (121 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 318 göst.
12 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Esila han (145 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 632 göst.
16 Mart 2022 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,569 soru

24,670,933 cevap

367,258 kullanıcı

...