Eksisi yok ki yazayım kullanmayan bılmez cok guzel bırsey
Eşin al diyorsa durma bence Ben kullanmadım ama ortaları alsa yine razıyım.. Bebeğim 9 aylık, emekliyor ve bulduğunu ağzına katıyor.. Günde bir defa süpürmek de yetmiyor.. Benim gözümün görmediği şeyleri bile görüp ağzına atıyor.. Sürekli peşinde dolanıp ağzına ne aldın çıkar diye yalvarıyorum.. Çıkarmamak için kaçıp hızlıca yutuyor bazen
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın