0 oy
452 göst.
Diğer kategorisinde (373 puan) tarafından
Kızlar klimanın bir parçasi değişecek kiracıyım servis eskimiş dedi kullanımdan kaynaklı değil sizce ev sahibi mi öder 

13 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kiracı yani sen eve girerken klima takiliysa ev sahibi öder 
(373 puan) tarafından
Girerken takılıydı
-Reklam-
0 oy
(2,525 puan) tarafından
Tabiki ödemez canim sonuçta o sürede siz kullaniyordunuz
tarafından
Kullanimdan kaynakli degil diye yazmis
(2,525 puan) tarafından
Ne fark eder canim,evde siz vardınız sonucta
0 oy
(10,286 puan) tarafından
Sorun bı eskimiş diolar die drismesi lazımmış de
0 oy
tarafından
Kullanan sensin senin ödemen gerekir 
0 oy
(6,806 puan) tarafından
Kiracı öder tabiki sonuçta kullanan sizsiniz. Kombi gibi düşün kullanırken bozulduysa ev sahibinin suçu olmaz size çalışır vaziyette teslim etmiş sonuçta
0 oy
(5,529 puan) tarafından
Ee adam yaptirmak istemiyorum suan imkanim yok dese ne olcak ne guzel klima varmis iste yaptirin oturun mis gibi
0 oy
(64,966 puan) tarafından
ev sahipleri kurnaz bu konularda odemeleri gerekse bile odemiyorlar. bizimde bir hafta sonra tuvalet tikanmisti ev sahibi hala acma parasını verecek bizden kaynakli degildi 

siz bir soyleyin ev sahibine
0 oy
(4,617 puan) tarafından
ev sahibi oder bence 
0 oy
(4,673 puan) tarafından
Olmazsa olmaz bi şey olmadığı için ev sahibinin ödeyeceğini sanmam 
0 oy
(187,437 puan) tarafından
Evi kullanan oder
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Herkes senin odemen lazim demis ama bana cok sacma geliyor ya bende kiraciyim bisey olunca ev sahibine soyluyorum hemen tamam sen yaptir kiradan dus diyor. Sonucta ev benim degil. Kombi bozuldu ilk girdigimizde kadin 0 kombi aldi geldi takti. Sifon bozuldu doldurmuyodu soyledik yaptirdik kiradan dustuk 2.ye bozuldu cunku eski yani 25 yillik falan bina. 2.ye yine yaptirdi. Usttekinin balkinda akitti balkon sisti dokuldu yatak odamin kornisi dustu onun yzuunden adam getirdu yaptirdilar. Yani olmasi gereknde o bence
0 oy
(147 puan) tarafından
Ben ev sahibiyim kiraladigimiz evde klima bozuldu kiracı demirbaş diye ben ödemem dedi.

Ben yaptirirsam da kiradan düşerim neticede klima kalıcı ben kiraciyim dedi.

Bende kabul etmedim yarı yarıya yaptırdık. 
0 oy
tarafından
Kiraladığınızda evin içinde bulunan ve sağlam olup kiracı içindeyken bozulan herşeyi kiracı öder. 

İlgili sorular

+1 oy
29 cevap 1,874 göst.
0 oy
2 cevap 155 göst.
31 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Anneadayi54 (969 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 201 göst.
13 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Nalankt (2,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 622 göst.
10 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Demet bulut (226 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,462 soru

24,669,466 cevap

367,173 kullanıcı

...