0 oy
119 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (544 puan) tarafından

Gecedendir ağlıyorum cok kotuyum herşeyi denedim banamisin demiyo dişim. Devlete gitsem müdahale ederlerimi yoksa direk özlemi gideyim 10 haftalık gebeyim Geberiyorum resmen yaa böyle bir ağrı yok :'(

1 cevap

0 oy
(448 puan) tarafından
Hamileyken kullanılabilen dis için ilaç var bi dis hastanesini ara sor ben kullanmıştım yada karanfil çiyne uyusturuyor tuzlu karbonatlı gargara da ii geliyo
(544 puan) tarafından
Yaptım hepsini asla gecmiyo ağrısı kafama vurmuş
(448 puan) tarafından
O zaman bi dis hastanesini arayıp o ilaci sorun ben gebeyken kullanmıştım sadece dış için antibiyotik
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 588 göst.
27 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde Dilara16 (240 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 318 göst.
26 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Misafirkullanici (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 194 göst.
30 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Huzurumm (1,377 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 122 göst.

Kategoriler


1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...