Yine ben yine kahvem napiyorsunuz tatlisler ne var ne yok
Oturmuş televizyonuma ağlıyorum asko benim bebe sağolun bisey bırakmadı evde
Afiyet olsun canım kafeye indim kızımla bende
1,512,402 soru
24,668,676 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın