0 oy
67 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Arkadaşlar 4 aylık kız bebeğimden kan tahlili alındı Ast değeri 32 olmasına rağmen 36 çıkmış sizce normal mii

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 228 göst.
+1 oy
0 cevap 122 göst.
0 oy
0 cevap 128 göst.
24 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 119 göst.
24 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,725 soru

24,672,956 cevap

367,373 kullanıcı

...