26 temmuz da kan verdim negatif çıktı bugün test yaptım böyle çıktı adetim 10 gün geçti test bozuk olabilir mi sanırım bir damla fazla damlattim
Hayırlı olsun kan ver
Kizzzz Bebiş anne burdayım ben diyor el sallıyor hayırlı olsun canım
Kiz testin yemin etmesini bekliyorsan etmiş yemin.
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın