Kasa da fiyat yüksek gelmedi mi kız ? Cidden bi önlük 300 lira mı ay ben şok . 150 de vermem 89 da vermem bi önlüğe 300 asla vermem öldürseler vermem
1,512,651 soru
24,671,831 cevap
367,296 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın