Adanalilar güneşe mermi atarsa böyle olur İstanbul'da otobüsler su dolmuş sjsj
Kimse Antalya'yada gelsin küstürsun
Bende diyorum Diyarbakır a bu serinlik nasıl geldi (38°C)
Uzun aradan sonra oğlum ilk defa gündüz uykusunu 2 saat uyudu. Sıcaktan uyumuyordu.
Masaallah Diyarbakır'ın güneşle arası hâlâ çok iyi.
Bende Ankara da değilim ama bende havalar soğusun istiyorum Ankara'ya gelmiş bak bizim burası hala yanıyor
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın