Benim hec ele komşularım olmadı
2 yıldır sitedeyim karşı komşumu tanımıyorum o derece yaneee
alt komsum ev sahibim babam yasinda adam tek kaliyor. ust kat komsum annem yasinda kadin :))) yok boyle komsun :)))
Ya keşke öyle bi komşuda bana rast gelse ne guzel olurdu ☺
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın