0 oy
168 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (4,181 puan) tarafından
4.5 aylık bebeğimin dizlerinde kuruluk var. Şampuan sebamed almayı düşünüyorum, ama yenidoğan mı normalini mi almam gerekiyor?

Ve başka neyden olur, nasıl geçer tecrübeli anneler? 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Atopik cilt olabilirmi
(4,181 puan) tarafından
Bilmiyorum nemlendirici krem sürünce geçiyor. Aksatayım tekrar kuruyor. Şampuandan olabilir diye düşündüm. Doktor kontrolüne daha var buraya sorayım dedim
tarafından
Mustela iyi bak alttada biri söylemiş atopik ciltlere bir bak örneklerine doktorunuza sormayı unutmayin
(4,181 puan) tarafından
Mustela iyi fiyatlarıda iyi :) tamam teşekkürler
-Reklam-
0 oy
(3,452 puan) tarafından
Sebamed yerine mustela nin egzema için stelatopia yazanı al
(4,181 puan) tarafından
Egzama mıdır peki kuruluk?
(4,181 puan) tarafından
Krem mi o şampuan mı
(3,452 puan) tarafından
Egzema değildir cildi kurudur öyle de olabilir yani ama iyi gelir. Şampuan  krem değil krem önerisi istersen bepanthol derma yada sensiderm olabilir benim oğlanın yanaklar kuruluktan bazen Pütür olur ben bioderma atoderm baume kullanıyorum ama senin olayı sanırım o şampuan çözer
(4,181 puan) tarafından
Teşekkürler. İnternete yazınca krem çıktıda sorayım dedim.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 248 göst.
0 oy
6 cevap 292 göst.
0 oy
3 cevap 317 göst.
16 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Fatmanihan (448 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 318 göst.
19 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Elifnaz_01 (38 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,257 soru

24,666,892 cevap

367,044 kullanıcı

...