0 oy
229 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (228 puan) tarafından
10 aylık oğluma doktor kontrolünde başladık 2 gündür .ama çok gaz yapıyor sizdede öyle oldu mu ? Ve kilo olarak faydasını gordunjz mu

3 Cevaplar

0 oy
(1,947 puan) tarafından
Ben ondan kullanmadm hiç bilmiyorum da ben hipp kullnmştm  sonra ondan bulqmadk SMA aldık
(228 puan) tarafından
Tşkler
-Reklam-
0 oy
(3,396 puan) tarafından
Ben 6 ay hipp kullandim 6 aydan sonra similac formul mamaya gectim hâla da onu kullaniyorum 16 aylik şuan. Memnunum similacdan kilo alımı iyi gaz sorunu yapmadi. Ama senin dediğinden kullanmadim hic
(228 puan) tarafından
Tşk ederm yazdgn için
0 oy
(228 puan) tarafından
Bu mamadan kullanan var mı acaba?

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 111 göst.
0 oy
0 cevap 137 göst.
17 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Tamerinannesi (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 156 göst.
23 Şubat 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Anneyim anne (467 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 219 göst.
4 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,417 soru

24,668,827 cevap

367,148 kullanıcı

...