0 oy
328 göst.
Diğer kategorisinde (1,916 puan) tarafından

image

nasil olmuşlar kızlar. Birde tavşanımiz vardı ama o kaynamada kalmış. Birde acemice yapıyorum. YouTube dan izlediğim kadarıyla birde maymuna papyon yapacağım 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende yaptım seninkilerde gayet başarılı güle kullanın canım 
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok güzel hiç acemice durmuyor eline sağlık canım 
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim YouTube dan izlediğim kadar işte
0 oy
(11,233 puan) tarafından
Kız bunu acemi anam ne güzel ama eline sağlık 
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim oğlum küçük suan kursa gitmr imkanım yok ama biraz büyüsün kursa gideceğim
(11,233 puan) tarafından
Git vala elin ne güzel yatkinn
0 oy
tarafından
Çok güzel olmuşlar eline emeğine sağlık 
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(5,197 puan) tarafından
Hepside çok güzel olmuş canım eline sağlık") maymusun gözleri az biraz şaşı olmuş ama ")) çok tatlı 
(1,916 puan) tarafından
Evet iki kat örgü olduğu için gözleri geciremedim o da şasi maymun oldu
0 oy
tarafından
Bu acemi halinse :D çok güzel olmuş bende isterim yapmak ama sıfır becerim var:((
(1,916 puan) tarafından
Aslında kolay bir iki video izleyince kavrıyor insan

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 486 göst.
30 Mart 2024 Diğer kategorisinde NM 2018 (1,096 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 151 göst.
10 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde eceanne (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 1,463 göst.
8 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Mirza (90 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,111 göst.
27 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,582 soru

24,671,051 cevap

367,264 kullanıcı

...