0 oy
1,228 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (164 puan) tarafından

image

 bu gaz damlası nasıl bebeğim 10 günlük sanırım gazdan dolayı sürekli uyanıyor bunu kullanan var mı veya siz hangisini kullandiniz

7 Cevaplar

0 oy
(6,806 puan) tarafından
Benim bebeğime hiiiç iyi gelmedi. Biz nurse Colex şurup kullanıp sonrasında zinco kullandık 3.5 aylıkken kestik damlaları zaten... Gaz damlası her bebeğe göre değişiyor 
-Reklam-
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Sabah akşam 5 er damla veriyordum ben ama pek işe yaramadı bizde 
(164 puan) tarafından
Galiba çoğu kişide ise yaramamış
(15,831 puan) tarafından
Bi dene kuzum ise yaramazsa değiştirirsin yanında biogia bağırsak duzenleyici de kullan
0 oy
(7,483 puan) tarafından
Eczaci gunde 3 kez 5 er damla verenilirsin dedi bebegim kucuk diye 3 damlaylada başlayabilirsiniz dedi. Seninkide kucuk mus  3 er damla ile basla canim. Sifa olur insaAllah .
(164 puan) tarafından
Amin inşallah ☺️ teşekkür ederim
0 oy
(9,453 puan) tarafından
Hiçbi faydasını görmedim. Nurse harveys ve biogaia birlikte biraz fayda etti o kadar. Gaz damlaları nın pek bi faydası yok
0 oy
(1,147 puan) tarafından
Ben kullanmstm fayda etmemişti 4 aylık zaten smdi 2 ay sürdü gazi
0 oy
(448 puan) tarafından
Doktorum kesinlikle gaz damlası önermedii ilerisi için zararları çok fazlaymış. Bence sende kullanma bebegin çok küçük. Bol bol yağla masaj yap 
0 oy
(1,272 puan) tarafından
Doktor 9 damla dedi ama kullanmadım. Rezene içtim. Kimyon tükettim bol bol ama her gün. Bunlar yetti bize

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,224 göst.
2 Kasım 2020 Diğer kategorisinde Es25 (5,179 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 591 göst.
29 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,422 göst.
8 Şubat 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hediye&HM (8,065 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 260 göst.
28 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,842 cevap

367,250 kullanıcı

...