0 oy
132 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5,243 puan) tarafından
Oğlum 2 yaşına girecek eylul son günü ama içimden evde birşeyler hazırlamak gelmiyor hele hele dost görünümlü akbabalari çağırmak hiç gelmiyor 

Sadece ben ve annem var şöyle yapsam absürt mu olur 

2 yaş balonu ve pastası alıp oğlumun mutlu olacağı lunapark olabilir yada ne bileyim güzel parkbahcesi olan restoran cafe olabilir böyle bir yerde mi kutlsam sadece annem ben oğlumla

1 cevap

0 oy
tarafından
eşin nıye yok planda babası ya hani
tarafından
Yaaa onun geldıgı gunde kutlayın anısı olur bence ya ben olsam oyle yapardım cocuk kucuk nasılsa bugün nıye kutlamadın dıyecek degıl :)
(5,243 puan) tarafından
Ta Kasım ayında gelecek ama baya uzak arası ondan sseyetmistim
tarafından
3 ay var kız nedır ya ıstersen annenle bır esınle bır kutla :)
kımseyle ugrasmana gerek yok zaten esınde yok bosver kuru kalabalıgı
(5,243 puan) tarafından
Aynen ayrı ayrı kutlayayim artık yok masa hazırla bilmem ne yaş ilerledikçe onlar bana zül gelmeye başladı
Akrabalarım normalde bir kez olsun evlerine cagirmazlar ama böyle şeylerde gelirler yer içer giderler bir bardak çay içmeye esim gelince  kibarca reddettiler
İçimden gelmiyor kısaca
tarafından
Haklısın zamanla soguyor ınsan belkı de buyuyoruz bılemıyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 223 göst.
20 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+3 oy
3 cevap 311 göst.
5 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 182 göst.
29 Kasım 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 535 göst.
8 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Zynnp112 (1 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,692 soru

24,672,375 cevap

367,337 kullanıcı

...