0 oy
142 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
3 aydır adet olmuyom dün gene test yaptım yok gebelık randuvu aldım ama emzırıyom gıtsem bıle ılacta yazmıcek doktor en kötü neyim var var onu öğrenirim 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Emzirdigin icin olmuyorsn cnm bende 7 aydir olmuyorm en son dogum kontrol hapi ictim 3 guna falan biraktm geçen sali adet oldm
(11,989 puan) tarafından
kotrol hapı kulanmadım 7 ay oldu doğum yapalı ılk 3 ay oldum sonra bida olmadım
-Reklam-
0 oy
(474 puan) tarafından
Emzirdiğin için olmuyordur normal. Doktor gerekli şeyleri söyler. Düzensizlik 1 yıla kadar normal sayılıyor.
(11,989 puan) tarafından
ılk 3 ay oldum sonra olmadım
(474 puan) tarafından
Olabilir canım düzensizlik oluyor işte. Korkma pek çok kadın yaşıyor bunu.
(11,989 puan) tarafından
tm cok tesekur ederım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 307 göst.
10 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Elif3405 (258 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 247 göst.
+2 oy
8 cevap 863 göst.
24 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 301 göst.

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...