0 oy
206 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar Salı günü Doktora gidicem 14 haftalık Gebeyim Bazen her ay bazi günler adet olcakmisim gibi ağrı oluyor normal demişti doktor ama üç aylık bitti ve ben hâlâ böyle hissediyorum birde bende tiroid var acaba o mu etkiliyor ki. 50 mg kullanirdim  çocukkenden beri hamile kaldim 100 mh oldu çünkü 3 olan sınır 12 ye yükseldi benim. Tiroidleri yüksek çıkan varsa yazın kızlar.

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Keşke bir tane post acsansda bizde birtanesinr yazsak
tarafından
Kız paylasmadi hata verdi başlığı değişir diye bende değiştirdim ikisinide paylaşmış sildim diğerini.
tarafından
Ayy üç tane açmış birini sildim diğeri kaldı. Yoğunluk var diyor 6 saat snra silebilirsn anca yazmis.
-Reklam-
0 oy
(64,967 puan) tarafından
hamileyken tirotleri ne her ay baktirman lazim qlt ust oluyo hormonlar degerleri cok degisiyo 
tarafından
Evet her ay baktiriyorm .

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 288 göst.
0 oy
1 cevap 147 göst.
0 oy
5 cevap 319 göst.
16 Eylül 2023 Aile & Aşk kategorisinde MARMELAT -_- (1,346 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 197 göst.
11 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Emine S (39,742 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,484 soru

24,669,876 cevap

367,198 kullanıcı

...