Kızlar merhaba. Hatırlarsanız ayaklarımda hissizlik belirtisi vardı ve morluklar oluşmaya başladı. O nedenle bugün doktora başvurdum birsürü kan tahlili yaptı. Rica etsem anlayan varsa bi bakabilir mi? Post ne kadar yukarıda olursa o kadar anlayanların görme şansı olur.. Yorum yapalım kızlar
1,512,676 soru
24,672,198 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın