Kızlar şu tepsiyi 7,5 TL’ye 3 gün oldu alalı ama şok oldum alırken kendımı 2016 yılındaki gıbı hısssettım, en ucuz şeyin bile 50 TL olmadığı, marketten 100 TL’ye haftalık alısverıs yaptığımız zamanlar, yanı tepsiye 40 deseler aaa iyiymiş derdim,artık pahalı algısını yitirmişim ben, siz napıyosunuzzz
Günaydınnnnnnn bebelerle uğraşmaya devam keeee
Afiyet olsun cnm ♥️♥️♥️
1,512,558 soru
24,670,816 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın