0 oy
461 göst.
Diğer kategorisinde (53 puan) tarafından
7 senelik evliyim 10 senedir de tanışıyoruz çocukluk aşkım oldu ama öyle gelip geçici olmadı hiçbir zaman ama artık bir şey konuşamıyoruz birbirimizi anlamıyoruz cinsel anlamda desen o da bitti akşamları ben mutfak da dizi izliyorum o salonda ya uyuyor ya ps oynuyor buz gibi biri oldum sanki ona karşı konuşmak istemiyorum görmek istemiyorum hissetmiyorum da onun kendi başına aldığı kararlar ailesinin bana davranışları küfürleri derken sanırım bittim böyle bir evlilik de daha ne kadar sürer bilmiyorum 

3 Cevaplar

0 oy
(32 puan) tarafından
Eğer bazı şeyler üst üstte gelirse insanda soğukluk oluyor hakkın. hiç aranızda muhabbet yok mu, 
(53 puan) tarafından
Laf atıyor ama içimden ağzımı açıp konuşmak gelmiyor
(32 puan) tarafından
Öylede çok zor canim ha benim eşimle aram bozuk olunca böyle ortamda bı gerginlik oluyo.Evde bu huzursuzluk kötü oluyor insan ya.Ben bide yaşadığım şehirde tabi yalnızım ondan başka nerdeyse konuştuğum insan yok.sSenin kendine ait bı hayatın varsa keyfine bak akışına bırak belki zamanla aranızdaki soğukluk düzelir ama bunun için tabi iki tarafında adım atması lazim
(53 puan) tarafından
Benimde pek yok kimsem evdeyim sürekli sessizlik yalnızlık o kadar iyi geliyor ki
(32 puan) tarafından
Yaa bı yerden sonra ben sıkılıyorum ya hep yalnızım şükür ki evladım var Allah yardımcın olsun canım esinle sorunu inşallah en hayırlı sekilde cozersiniz
-Reklam-
0 oy
(134 puan) tarafından
Boşanmak istemiyorsan dua oku aranız güzelleşsin diye bir de iyi güzel günlerinizi düşün . Kötü anılara takılıp kalma. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 
0 oy
(1,917 puan) tarafından
Ayrılmak değil ama birsz ayrı kalssnız belki özlersiniz birbirinizi

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 1,376 göst.
0 oy
10 cevap 435 göst.
0 oy
16 cevap 1,266 göst.
5 Nisan 2020 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 98 göst.

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...