0 oy
827 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (11,233 puan) tarafından

imagekaremel rengine boyayan varmı güzel oluyormu 


Kizlar ben dademin çok açık sarı renk boya vardı evde onunla boyadım orayı :D iki üç dj bekletim böyle oldu komple o renge boyasam olurmuki kötü dururmu o renk yada hangi renge boyayabilirim buğday tenliyim 

6 Cevaplar

0 oy
(1,974 puan) tarafından
Bnim ilk saçım karemaldi çok sewerdm bidaha tuturamadim bnde bakıra boyadım :))
(11,233 puan) tarafından
Cırtlak sarı boya var evde onunla boyadım bu renk oldu :D
(1,974 puan) tarafından
Ayy  saçın hangi renkti kız :)
(11,233 puan) tarafından
Koyu kahve canım
-Reklam-
0 oy
(8,152 puan) tarafından

Hemde çok güzel olurkinee:angel:

(11,233 puan) tarafından
Yaaa begonvil niye öyle diyon olurmu oyle :/
(1,974 puan) tarafından
Saol cnm ❤️❤️
(1,974 puan) tarafından
Kizz şaka yapiyo ikoo fato:))
(8,152 puan) tarafından
Hahaha yok aşkım sedoş dedi ya uyuya kalırsın ondan dedim yoksa yarım saat içinde hiç bişey olmaz ama.sabaha kadar uyursan boyayi yikamadan orası sıkıntı ☺️☺️
(11,233 puan) tarafından
Yok kız :D bende cırtlak sarı renkte boya var 5,10 dj bekletcem tamam
0 oy
(844 puan) tarafından
Yüzünün rengini actiysa boyayiver değişiklik olur sonra yine değiştirirsin zaten
(11,233 puan) tarafından
Bilmiyomki korkudan azıcık yeri boyadım :D
(844 puan) tarafından
Bir tutam yüzüne tutuver kız ona göre yapp
(11,233 puan) tarafından
Yakışıyor gibi :D yapayım bari ya olmasa yine boyarim :D
(844 puan) tarafından
Yap kız içinde kalmasın hahah
0 oy
(798 puan) tarafından
Bi hafta önce yaptım koyu sarı boya yaptım karamel oldu ben çok beğendim tavsiye ederim 
(11,233 puan) tarafından
Ayy bende cırtlak sarı var az bekletsem olcak heralde korkuyomda yakışmaz diye
(798 puan) tarafından
Normal de 30 dakka sen 15 20 dakika beklet yeterli olur canim benim koyu sariydi tam karamel rengini aldı
(798 puan) tarafından
Bide canim boyamaya ilk uçlardan başla sonra dibini yap çünkü dip çok çabuk tutuyo ben uçlardan başladım orantılı oldu rengi
(11,233 puan) tarafından
Bende öyle yapayım olmadı saol cnm
(11,233 puan) tarafından
Tmm cnm
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Niye olmadinkine olurkine
(11,233 puan) tarafından
Dimii :D
0 oy
(17,136 puan) tarafından
Karamel, bal köpüğü,kırlı sarı buğday tene güzel yakışır bende buğdayım kırlı sarı boyuyorum 6 senedır 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 960 göst.
21 Ekim 2020 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 902 göst.
9 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Enine (374 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 168 göst.
0 oy
16 cevap 1,148 göst.

Kategoriler


1,512,692 soru

24,672,375 cevap

367,337 kullanıcı

...