0 oy
469 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,180 puan) tarafından
Kızlar ben aile destek paketine başvurdum üç hafta onca kabul edildi ama henüz para yatmadı. Eşim tek çalışıyordu ben çalışmıyorum. ama şuan ise giricem bir iki hafta içinde. İse girersem aile destek paketi yardımı kesilir mi ?

4 Cevaplar

0 oy
(1,706 puan) tarafından
Çabuk çıkmış bizimki aylardır süreç devam ediyor diyor ama çıkmaz daha önce de baş vurduk çıkmadı kiracıyiz eşim tek asgarî ücretle çalışıyor çıkmıyor bir tanıdığımiz var iki evi var arabası var kocası çalışıyor kendisinin maaşı var ona çıkmış neye göre çıkıyor bilmiyorum artık 
(2,180 puan) tarafından
Bulunduğun ilde aile sosyal yardımı veren yere gdiip görüş bence cnm
(531 puan) tarafından
Anneminde öyleydi güncelledim kabul edildi canım bi öyle dene
(1,706 puan) tarafından
Hiç birşeyden faydalanamiyoruz pes ettim artık ya uğraşmiyorum
-Reklam-
0 oy
(1,418 puan) tarafından
Kesilmez ama şikayet olursa faiziyle geri cezalı ödersiniz bilginiz olsun bildirmeniz gerekmektedir 
(2,180 puan) tarafından
Tamam cnm teşekkür ederim hiç bilgim yoktu bu konuda
0 oy
(1,328 puan) tarafından
Banada aynı para nereye yatıyor onuda bilmiyorum 
0 oy
(14 puan) tarafından
Nasıl başvuru oluyo  bende yapiyim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 259 göst.
23 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Zehra800 (1,106 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 452 göst.
8 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Zehra800 (1,106 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 754 göst.
5 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 907 göst.
30 Nisan 2025 Aile & Aşk kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,833 cevap

367,363 kullanıcı

...