0 oy
265 göst.
Diğer kategorisinde (8 puan) tarafından
Kızlar herşey ateş pahası lutfen yardımcı olurmusunuz ikinciye hamileyim  bir zıbın minictyde 120lira kargo kapıda ödeme derken 160i buluyor ama sadece bir takım iki takım zıbında yetmiyor bebek için LC Waikiki desen dahada fazla uçmuş hele yeni doğan esyalari dahada pahalı üç ayim kaldı doğuma zıbın takım olsun  yıldız pijamaları olsun çıtçıtlı badileri olsun bunlar lazım oluyor sürekli Yenidoğan bebekler kustuklari için falan çorap bile alamadık daha ucuz bildiğiniz uygun fiyata yeni doğan erkek bebek eşyaları olan bir site kapıda ödemeli yazarmisiniz bana lütfen üç ayim kaldı yetistiremeycem diye korkuyorum artık 

2 Cevaplar

0 oy
(5,243 puan) tarafından
Canım en ucuz bebek market.com a bak orası her yerden uygundu hatta bende bebeğimin ilk alisverisini ordan yapmıştım ve epey ucuzdu şimdi orası da pahalanmis ama yine diğerlerinden ucuzdur 
-Reklam-
0 oy
(6,078 puan) tarafından
Genelde fiyatları hep aynı mağazalar arasında az fiyat farkı var. Ben genelde bilindik markalardan alırım çünkü takımlarda bazı sitelerin markasında lastikleri, kumaşı bedeni falan  iyi değil di. Hatta dogumdan önce ben de çok araştırdım ama en uygunu e bebekte buldum çünkü indirimdelerdi zibinlar olsun 2 li 3 lu takımlar olsun hep indirime dek getirdim kalitesi de güzel

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 499 göst.
0 oy
2 cevap 183 göst.
17 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Poyraz_Mira (1,802 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 243 göst.
10 Ağustos 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde ilayhsn (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 197 göst.
2 Ağustos 2024 Aile & Aşk kategorisinde Fatmahani (87 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...