0 oy
286 göst.
Diğer kategorisinde (448 puan) tarafından
9 aylık bugün öglen başladı ateş şimdi uyuyor ıh ıh diye inliyor uykuya geçerken 37.9 ölçüm ateş diş mi onuda anlayamıyorum ki ne yapmam lazım şurup vereyim mi ya da diş olduğunu nasıl anlarım ağzına bakıyorum damak sıcak ve sanki beyazlık var üst sağda ama inanın emin değilim napıcağımı şaşırdım banyoda yaptırdım su da oturdu oynadı keyifsiz ama suda mutluydu napıyım şimfi

2 Cevaplar

0 oy
(675 puan) tarafından
Ateş düşürücü ver yeterli keyfi yerindeyse emmesinde sıkıntı yoksa hastaneye götürmeye gerekte yok
(448 puan) tarafından
Parol verdim şurup 1 çay kaşığı 10 kilo için az mı acaba
-Reklam-
0 oy
(3,485 puan) tarafından
Bu ateşle götürsen hiçbişi yapmazlar, ılık duş aldır, üstünü çıkar, 38.5 geçerse şurup ver, gözlemle. 
(3,485 puan) tarafından
Calpol diyecektin galiba. Kilosunun yarısı kadar vermek gerekliymiş 10 kiloysa 5 mg gibi.
(3,485 puan) tarafından
Bi de kapağı açıldıktan sonra 1 ay kullan at diyor ablam bana, etkisi azalıyormuş, taze al şurubu en iyisi. Ablamın bebeği çok hastalık çekti, tecrübeli bu konuda
(448 puan) tarafından
Yok parol şurup kırmızı kutu doktor verdi
(448 puan) tarafından
Önceden vermişti yani
(3,485 puan) tarafından
İçeri aynı fark etmez. Ben hep yanlışlıkla parol diyorum da calpole:) Geçmiş olsun. Çabuk toparlıyor merak etme.

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 149 göst.
6 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,942 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 263 göst.
0 oy
1 cevap 151 göst.
0 oy
2 cevap 186 göst.
24 Temmuz 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...