0 oy
720 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Islak kek yaptim kizlar ama sosu az geldi sanirsam biraz fazla kabarmis ici kuru gibi olmus bayada oldu yapali uzerine tekrar bi sos yapsam olurmu acaba

2 Cevaplar

0 oy
(827 puan) tarafından
Evet olur ama fazla yapma bu defa yumuşacık olur dağılır 
tarafından
Normalde 1 su bardak sut yarim bardak seker 2 yemek kasik kakao  yapmistim bunun yarisinimi yapim canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
olur olur eline sağlık
tarafından
Sagol canim

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 671 göst.
22 Şubat 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 1,200 göst.
0 oy
18 cevap 882 göst.
5 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Mehmetcan Emir (890 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 357 göst.
25 Ekim 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde BALCOCUKLARIM (249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...