Biletimi aldım evime gidiyorum güzel 2 hafta geçirdim son 1 hafta biraz stresliydi hastalandık flan, yinede güzel bir 3 hafta geçirdim, evimi çok özledim kendi yatağımı mutfağımı düzenimi 2 koltuk alamadım biletler çok pahalı 1 buçuk yaşındaki oğlumla nasıl ilerliycez bilmiyorm çok zahmetli olucak Allah yarmdcım olsn aminnn
1,512,413 soru
24,668,795 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın