0 oy
206 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (387 puan) tarafından

Salam qizlar kabak qişa saklanirmi saklanirsa nasil edirsiz saxlirsiz turkcem iyi diyil deye foto da koydum

image

3 Cevaplar

0 oy
(4,556 puan) tarafından
Ben temizleyip 5 dk kadar kaynattim sonra soğuk suya atıp beklettim peçete üstüne çıkarıp kurumasını bekledim dolap poşetine koyup kaldırdım
(387 puan) tarafından
Coxx sagol kuzum guzel oldumu
(16,104 puan) tarafından
Sonra napiyorsun canim cikartip. Butunmu kaynattin dolmalik gibi. Bendede cok varda
(4,556 puan) tarafından
Henüz çıkarıp pisirmedim nasıl olduğunu kışın yediğimde anlarım.:))
-Reklam-
0 oy
tarafından
Doğrayıp öylece attım çıkarıp soğanı kavurup salçalı suyun içine atınca çok güzel oluyor yemeği 
(387 puan) tarafından
Ooo cox sagolun ben yabanci ōlkede yasayiram qisda burda coxx pahali oluyor bende yapayim
0 oy
(3,231 puan) tarafından
Bende domatesli kavururum 10 dk falan öle buzluğa atarım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 165 göst.
0 oy
9 cevap 339 göst.
8 Mayıs 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde anny (700 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 401 göst.
+1 oy
8 cevap 361 göst.
18 Nisan 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,548 cevap

367,342 kullanıcı

...