0 oy
403 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (10,617 puan) tarafından
Dün doğum günüydü kızımın.ama bu sabah sandelyeyi üzerine devirdi .hastahanedeyiz 

Şimdi eşim aramış görevlendirme geldi .Irak a gidiyor ...

Asker eşi olmak zor gurbette tek olmak daha zor 

Şimdi babamı aradım geliyor iyiki varlar.

9 Cevaplar

0 oy
(1,418 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun cnm Rabbim tekrarını yasatmasin inşallah 

İnşallah eşinde hemen döner 
(10,617 puan) tarafından
Saol canım aklımı aldı sabah sabah cocuk.eşimde 6 aydan önce gelmez gitmeden görseydim iyiydi
(1,418 puan) tarafından
Rabbim seninde eşinin de yardımcı olsun inşallah bizde bekliyoruz benim eşimde mekkeye gidecek 6 ay gidecek 15 gün gelip 6 ay daha gidecek oğlumla baş başa kalicaz
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun canım rabbim acil şifalar versin 
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun esram. Benim de üç gün önce doğumgünümdü ve o gün eşim de görevlendirme çıktı ve gitti ben de konyadayım annemlere geldim. Bizim hayatımız hep böyle. Oğlunun neyi var nasıl oldu şimdi durumu nasıl 
(10,617 puan) tarafından
Kız kız:) bileti de çıkmadı sandalyeye asılmıs üzerine dewırmıs
(10,617 puan) tarafından
Ewimi kapatıp 1.5 y önce yeni tayin yerine geldik esyalınew tuttuk simdi burdanda yolluyorlar
0 oy
(5,430 puan) tarafından
Geçmiş olsun. İnşAllah sağ salim döner
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım bendede bu ara orta şekerli herşey.
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Çok geçmiş olsunnn Rabbim yardımcın olsun Ailelerimizi başımızdan eksik etmesin
0 oy
(5,197 puan) tarafından
Kolluk kuvvetlerinde çakışan ve çalışan yakını olanlara inanılmaz bir saygım var gerçekten idare etmek ve sabretmek o kadar zor ki rabbim isini kolaylaştırsın inşallah zaman su gibi alıp geçsin sağ salim gidip sağ salim gelsin esin evladını da rabbim esirgesin inşallah bu minikler çok yaramaz valla Allah im beterinden sakınsın saklasin onunla geçmiş olsun ❤⚘
(10,617 puan) tarafından
Ay Allah razı olsun genelde onca para alıyorsunuz derler gecerler.boyle alıyoruz işte parayı kaldım ortada hastahanede n alacaktı eşim adam gitti ırak yolunda işin garibi gel de vedalasalım onada izin ypk
(5,197 puan) tarafından
Yeter ki cani içinde sağlıklı dursun da canım yine döner  gelir bol bol hasret giderirsiniz inşallah sen hayır duanı üstünden çekme yeter ki bizde her zaman askerimize polisimize dua ediyoruz rabbim esirgesin
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun
0 oy
(10,061 puan) tarafından
Geçmiş olsun kuzum...

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 710 göst.
2 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
29 cevap 1,491 göst.
23 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Tombikana (779 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 877 göst.
21 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 469 göst.
4 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,824 soru

24,674,387 cevap

367,447 kullanıcı

...